вторник, 23 октомври 2012 г.

Благотворителният Мач на Луи

Феновете са дръзнали да се разведрят,в иначе студеното и влажно време,за помогнат на Луи да събере колкото се може повече пари за кампанията си.Футболният фанатик постигна още един успех,който не е свързан със спечелването на всички награди БРИТ или да си на първо място в музикалните класации.

Не му трябваше притискане,за да се съгласи да играе с отбора Doncaster Rovers на любимата му трева на стадиона в родният му град Донкастър.Красавеца заедно с отбора си Three Horse Shoes победиха отбора Rovers XI с 2-1.
Роденият в Донкастър Луис,който беше главният играч в мача,дори вкара дузпа към края на мача.Луи бе адмириран от неговите приятели - Найл Хоран,Лиам Пейн и Хари Стайлс.Той подлуди феновете още преди да е пристигнал,като написал в Туитър,относно играта и как иска да се срещне с феновете пред стадиона,за да си кажат "Здравей!".

Във видео чат Луи е споделил,че все още е нервен когато излиза на сцената за концерт,а сега става два пъти по-нервен като си помисли,че ще трябва да покаже футболните си умения пред толкова хора. "Сега съм доста по-нервен отколкото щях да бъда на концерт."-казва звездата.
"Не ме разбирайте погрешно,аз все още съм абсолютно притеснен когато трябва да изнеса концерт,но някак си знам какво да очаквам.Аз не съм участвал в мачове от две години.Аз бях притеснен какво ще стане,ако съм играл ужасно,а всички тези хора са дошли да ме гледат."

Той не е трябвало да се безпокои.Всеки път когато Луи докоснеше топката,тълпата крещеше с пълно гърло и камерите святкаха.

Вижте 16 HQ снимки от пристигането на момчетата на стадиона от тук и 28 HQ снимки на Луи, докато е на терена от тук!

Няма коментари:

Публикуване на коментар